loading...
بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت
الینا بازدید : 1 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

برای شروع کار اگه یه وبلاگ پر بازدید دارید که کلی جلو افتادین. اگه نه اصلا نگران نباشید بدون وبلاگ داشتن هم راه های زیادی برای کسب درآمد هست

ولی پیشنهاد میکنم وبلاگ نویسی رو امتحان کنید. یه وبلاگ با موضوع پر مخاطب مثل دانلود – پیامک – سرگرمی – فیلم و سریال و چیزای دگ داشته باشید بد نیست

نکته مهم: به هیچ وجه در سرویس بلاگفا وبلاگ نسازید چون اجازه تبلیغات نمیده

من خودم اولین کاری که برای رسیدن به درآمد انجام دادم ساخت یه وبلاگ بود در عرض چند ماه به بازدید خیلی خوبی رسید و خواستم درآمدمو شروع کنم که دیدم ای وای بلاگفا نمیذاره کد تبلیغاتی درج کنم. دوباره بیا وبلاگو انتقال بده و کلی بدبختی بکش ولی بازم آمارش به حد قبلی نرسید چون واس این یکی دگ انرژی قبلی رو نذاشتم

پیشنهاد من سیستم رزبلاگه چون واقعا امکاناتش خیلی از سیستم های دگ سر تره

اینکه چه جوری بازدید وبلاگتون رو زیاد کنید و چه روش هایی داره بحث مفصلیه که انشالا بعدا بهش میپردازیم ولی بریم سر بحث شیرین درآمد اینترنتی

من اینجا چند راه رو که خودم تست کردم براتون میذارم و همچنان در حال تست راه های جدید هستم اگه به نتیجه رسید اونها رو هم اضافه میکنم


راه اول: ثبت نام در سیستم مبتنی بر پاپ آپ پارس پا برای وبلاگ نویسان و صاحبان سایتها

این آسون ترین راهه برای کسایی که نمیخوان برای داشتن درآمد اینترنتی زحمت بکشن و فقط میخوان بخاطر داشتن وبلاگ یا سایت پر بازدیدشون سود قابل توجهی بدست بیارن.

فقط کد پارس پا رو در قسمت ویرایش قالبتون کپی کنید و به امور آپدیت کردن وبلاگتون و به روز نگهداشتنش و بالا بردن بازدیدتون بپردازید

سوالی که بعضی از دوستان داشتن این بود که چرا باید بدون زحمت پارس پا بهمون پول بده؟

جوابش اینه که همه ی راه های کسب درآمد از طریق اینترنت مبتنی بر تبلیغاته تو این سیستم هم به ازای هر بازدید کننده یک پنجره کوچک تبلیغاتی باز میشه و شما پول باز شدن اون پنجره رو میگیرید.

اگه حال و حوصله جذب زیرمجموعه رو هم داشته باشید که دگ خیلی بیشتر درآمد کسب میکنید اگه نه فقط همون کد رو بذارید و درآمد وبلاگ خودتونو داشته باشید.

لینک ثبت نام در پارس پا

 

 http://likeee.ir/?q=regnuser&moref=1593 

  از سایت پارس پا در دفعات متعدد برداشتی داشتم و مدیریت بسیار خوبی داره و صد درصد تضمینش میکنم.


راه دوم: ثبت نام در سایت xip  ( برای وبلاگ های دانلود)

 

روش کار به این صورت هست که شما در سایت http://xip.ir/?r=5808  ثبت نام میکنید و بعد از اینکه با نام کاربریتون وارد سایت شدین از قسمت ابزار ها و بعد قسمت اسکریپت تمام صفحه کد مورد نظر رو مطابق توضیحات من دریافت کنید و در قالب وبلاگتون کپی کنید. اینکار باعث میشه که بازدیدکننده هاتون مجبور باشن برای دانلود هر لینکی که تو سایتتون هست اولش 10ثانیه آگهی تبلیغاتی مشاهده کنند که به ازای این آگهی ها شما پول دریافت میکنید.برای سایتهایی که روزانه دانلود زیادی دارند پول خیلی خوبی جمع میشه.

و اما روش کار بدین صورته که در همون قسمت اسکریپت تمام صفحه که بالا گفتم چند نمونه کد وجود داره بهترین راه اینه که کد اولی رو استفاده کنید که این کد بصورت زیر عمل میکنه این قسمت رو خوب با دقت بخونید تا خوب متوجه بشید

 با یه مثال توضیح میدم. من این کد رو برای یکی از وبلاگهام استفاده میکنم و آخر کدهای ویرایش قالب وبلاگم کپی کردم. عکس کد پایین توضیحاتم هست ملاحظه بفرمایید

اول اون کدی که از سایت xip  گرفتید باید کلمه و آخرش کلمه  رو بنویسید. 

خط 2تا مونده به آخر کد یه جا نوشته var allowDomains = بعد آدرس یه سری سایت رو نوشته. اینارو باید خودتون اضافه کنید دقیقا طبق چیزی که تو سایت توضیح داده یعنی چی؟

یعنی هر لینکی که از هر سایتی برداشتید باید تو این کد بنویسید مثلا یک سری از فایلهای دانلود من برای سایت uploadbaz.com  یا ariangfa.com بوده پس اون رو طبق فرمولش در کد آوردم. فرمولش چطوره؟ بین سایتها باید علامت ویرگول باشه اول و آخر اسم هر سایت باید کاما بیارید به این صورت '  '  و اسم سایت باید بدون www و اضافات دیگه آورده بشه

شاید با خودتون بگین اوه چقدر دردسر داره ولی اصلا اینطور نیست یک بار که این کد رو تو قالبتون بذارید دیگه هربار که لینک جدید گذاشتین فقط کافیه آدرس اون سایتی که لینکها واس اون سایته رو اگر جدیده وارد کد کنید

بازم اگه سوالی بود حتما بپرسید تا کاملا متوجه بشید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 121